Waarom wordt george clooney gesponsord door nespresso?

In het verleden sprak Clooney zijn opwinding uit over de kans om met het Zwitserse bedrijf samen te werken en zag het als een manier om zijn filantropische en commerciële inspanningen te combineren. George Clooney is het gezicht van Nespresso, het capsulekoffiebedrijf Nestle, en maakt er geen botten van. Ik heb ze het grootste deel van mijn leven gedaan, zei hij dinsdag in Parijs, toen hij sterkracht leverde aan de nieuw onthulde nespresso Sustainability Advisory Board (NSAB). Maar ik bevond me op een persconferentie, of misschien op een filmfestival en plotseling daagden sommige mensen me uit over de duurzaamheid van Nespresso.

Ik dacht dat als ik op lange termijn betrokken zou zijn bij dit bedrijf, en ik vind ze erg leuk, ik erachter zou moeten komen wat ze doen en waarvoor ze verantwoordelijk moeten en kunnen worden gehouden. Drie jaar geleden ging Clooney met Nespresso naar Costa Rica om de koffieboeren van het bedrijf zelf te zien. Als Clooney niet aanwezig was, zou ik waarschijnlijk hebben gerapporteerd over het feit dat Nespresso van plan is Zuid-Soedan te gebruiken als koffieproducent van hoge kwaliteit (zoals het 40 jaar geleden was). Het is bijna 15 jaar geleden dat acteur George Clooney Nespresso-koffie begon te onderschrijven, waardoor wat velen als een nogal alledaags product hadden beschouwd, werd omgezet in een premium internationaal merk.

Clooney, de echte merkambassadeur van Nespresso, ondersteunt en promoot het bedrijf Nespresso al meer dan 14 jaar met trots en belooft zelfs zijn steun voor het merk tot het einde voort te zetten. Je kunt een deel van de George Clooney Nespresso-advertenties van YouTube bekijken en zien hoe goed je favoriete personage uit de Oceans-franchise het doet in de Nespresso-advertentie. Hoewel Clooney, een entertainer van beroep, de Nespresso-business op alle platforms heeft gepromoot om er een grote hit van te maken. Clooney's Nespresso-advertenties steken zichzelf voor de gek door te worden afgewezen door een reeks mooie vrouwen die meer geïnteresseerd zijn in de koffiemachine en de met juwelen versierde peulen voor eenmalig gebruik dan hij.

Nadat DeVito Clooney een kopje Nespresso ziet drinken, vraagt hij Clooney om hem te helpen verfijnder te worden om zelf correct te kunnen genieten van de elegantie van een Nespresso. Clooney heeft zelf gezorgd voor de duurzaamheid van het merk Nespresso koffie waardoor hij door sommigen ook als co-partner wordt beschouwd. Clooney heeft in zijn voice-over de slogan van het merk herhaald, Nespresso Ad toont het bedrijf als een extravagant espressomerk en zeker, het was een grote inspanning van Clooney die zeker indruk maakt op het publiek. De Made with Care-campagne, onder leiding van Clooney, brengt de fundamentele overtuigingen van Nespresso tot leven dat het maken van koffie van hoge kwaliteit zowel een kunst als een katalysator kan zijn voor positieve verandering als zorg in elk detail wordt bijgebracht.

Het bedrijf Nespresso betaalt elk jaar een enorm bedrag aan advertenties, meer dan veertig miljoen dollar aan George Clooney omdat hij er een enorm succes van heeft gemaakt. Wat volgt is een absurde montage van Clooney die Devito meeneemt naar een kleermaker, een museum, en zelfs naar een tangoles om hem te helpen zich te gedragen als een echte Nespresso-drinker.

Leave Message

All fileds with * are required