Bezit george clooney nespresso?

Wat de waarheid ook is, George Clooney is het gezicht van nespresso geworden en is nu mede-eigenaar van Nespresso. Je kunt een deel van de George Clooney Nespresso-advertenties van YouTube bekijken en zien hoe goed je favoriete personage uit de Oceans-franchise het doet in de Nespresso-advertentie. Als u nog nooit van Nespresso en hun koffiemachines hebt gehoord, is dit wat u moet weten. Wat volgt is een absurde montage van Clooney die Devito meeneemt naar een kleermaker, een museum, en zelfs naar een tangoles om hem te helpen zich te gedragen als een echte Nespresso-drinker.

Clooney heeft in zijn voice-over de slogan van het merk herhaald, Nespresso Ad toont het bedrijf als een extravagant espressomerk en zeker, het was een grote inspanning van Clooney die zeker indruk maakt op het publiek. In dit bericht zullen we een korte blik werpen op het profiel van George Clooney, zijn associatie met Nespresso, en tot slot kijken of hij al dan niet eigenaar is van Nespresso Company. Nadat DeVito Clooney een kopje Nespresso ziet drinken, vraagt hij Clooney om hem te helpen verfijnder te worden om zelf correct te kunnen genieten van de elegantie van een Nespresso. Clooney heeft zelf gezorgd voor de duurzaamheid van het merk Nespresso koffie waardoor hij door sommigen ook als co-partner wordt beschouwd.

Hoewel Clooney, een entertainer van beroep, de Nespresso-business op alle platforms heeft gepromoot om er een grote hit van te maken. Hij bestaat al zo lang dat het niet meer dan normaal is als mensen zich afvragen of George Clooney Nespresso bezit. Als je een Nespresso-liefhebber bent, is de kans groot dat je George Clooney, de beroemde Amerikaanse filmacteur, hebt gezien in een van zijn advertenties die de Nespresso-machine promoten. De Made with Care-campagne, onder leiding van Clooney, brengt de fundamentele overtuigingen van Nespresso tot leven dat het maken van koffie van hoge kwaliteit zowel een kunst als een katalysator kan zijn voor positieve verandering als zorg in elk detail wordt bijgebracht.

Clooney, de echte merkambassadeur van Nespresso, ondersteunt en promoot het bedrijf Nespresso al meer dan 14 jaar met trots en belooft zelfs zijn steun voor het merk tot het einde voort te zetten. Het bedrijf Nespresso betaalt elk jaar een enorm bedrag aan advertenties, meer dan veertig miljoen dollar aan George Clooney omdat hij er een enorm succes van heeft gemaakt.

Leave Message

All fileds with * are required